Czy mogę zarezerwować pozycję aktualnie niedostępną?

Nie, rezerwacje przyjmujemy wyłącznie na pozycje znajdujące się w danym momencie w ofercie.
W przypadku pozycji niedostępnych, zwykle nie mamy wiarygodnych informacji kiedy i czy w ogóle dana pozycja się pojawi oraz jaka będzie jej cena, dlatego nie przyjmujemy rezerwacji na pozycje co do których nie możemy zdefiniować jasnych warunków realizacji zamówienia na nie.
Zamiast tego proponujemy skorzystać z mechanizmu powiadamiania o powrocie danej pozycji do sprzedaży. W tym celu należy wejść na stronę danego przedmiotu i w odpowiednim okienku wpisać swojego maila, a gdy pozycja się pojawi, automat wyśle powiadomienie. Można to powiązać z dokonaniem rezerwacji na inne interesujące nas produkty które są w danym momencie dostępne.
Przykład: interesują nas produkty A B i C. W danym momencie A oraz B są dostępne, C jest niedostępny. Rezerwujemy A i B, a na C rejestrujemy prośbę o powiadomienie.
Gdy C się pojawia, przychodzi powiadomienie i robimy finalne zamówienie na wszystkie trzy. Tym sposobem mamy gwarancję, że do czasu pojawienia się C nikt nam nie podkupi A lub B.

Powrót