Panel samoobslugowy

Każdy typowy sklep internetowy pozwala online:

  • sprawdzić status realizacji zamówienia
  • sprawdzić status zapłaty oraz dokonać płatności
  • monitorować przesyłkę

Nasz oczywiście też, ale u nas masz pełny dostęp do edycji swojego zamówienia, aż do momentu jego wysłania.
Co więc możesz dodatkowo zrobić poprzez nasz panel samoobsługowy?

  • Sprawdzić przewidywaną datę wysyłki i doręczenia zamówienia.
    U nas wszystko jest jasne, nie musisz dopytywać czy produkt jest dostępny, jak długo trzeba go sprowadzać itd,
    od razu na stronie znasz dzień w którym kurier przywiezie przesyłkę pod Twoje drzwi.
  • Sprawdzić stan skompletowania zamówienia.
    W przypadku wielu pozycji, sprowadzanych od różnych dostawców, możesz sprawdzić dokładną datę kiedy każdy indywidualny produkt Twojego zamówienia dotrze do nas i będzie gotowy do wysyłki.
  • Dodawać kolejne produkty do oczekującego zamówienia.
    W ostatniej chwili przypomniałeś sobie o kolejnym potrzebnym drobiazgu? Nie ma problemu, nie musisz płacić za kolejną wysyłkę, wystarczy dopisać produkt do aktywnego zamówienia dopóki nie zostanie wysłane.
  • Usuwać produkty z zamówienia lub anulować całe zamówienie.
    Zmieniłeś zdanie albo potrzebujesz zamówienia szybciej nie chcąc czekać na sprowadzenie jednej pozycji blokującej wysyłkę?
    Po prostu usuwasz produkt z zamówienia, albo przenosisz do rezerwacji i umieszczasz w kolejnym zamówieniu które planujesz złożyć w przyszłości.
  • Zarezerwować produkty.
    Nie chcesz aby ktoś Ci podkupił ostatnią sztukę, ale nie chcesz abyśmy już wysyłali paczkę, bo planujesz jeszcze coś domówić w ciągu najbliższych dni?
    To też nie problem. Możesz odroczyć wysyłkę zamówienia do 14 dni i samodzielnie dopisywać do niego kolejne produkty.
    Potrzebujesz zarezerwować coś na dłuższy czas? Niezależnie od możliwości wstrzymywania wysyłki zamówienia, posiadamy system rezerwacji gdzie po częściowej zapłacie za produkt możesz go zarezerwować nawet na pół roku.
  • Zmienić sposób zapłaty.
    Wybrałeś zapłatę z góry ale z jakichś powodów nie możesz dokonać wpłaty? Możesz samodzielnie zmienić formę zapłaty na przy odbiorze lub odwrotnie.
  • Zmienić sposób przesyłki i dane adresowe.
    Pomyliłeś się w adresie, albo chcesz doręczyć przesyłkę do pracy zamiast do domu - zanim paczka nie zostanie nadana, możesz w pełni edytować adres i zmieniać spedytora.
    Pod Twój adres trudno trafić? Zamieść instrukcje dla kuriera która zostanie wydrukowana na liście przewozowym.
  • Edytować zawartość faktury
    Możesz wybrać które pozycje mają znaleźć się na fakturze (na pozostałe zostanie wystawiony paragon).
    Możesz też zmienić dane adresowe na które zostanie wystawiona faktura oraz możesz wydrukować fakturę wprost z naszej strony.
    Jeśli do dokonania zapłaty potrzebujesz fakturę proforma, tę też możesz pobrać wprost ze strony.
  • Nietypowe potrzeby?
    Wprost na stronie możesz sprawdzić kto jest opiekunem Twojego zamówienia, dodać uwagi dla naszego personelu,
    lub gdy nie możesz czegoś zrobić samodzielnie przez panel samoobsługowy wysłać wiadomość przez specjalny komunikator
    który powiąże Twoją wiadomość z zamówieniem i zapewni, że ta nie zginie, nikt o niej nie zapomni itd.

To wszystko (oprócz rezerwacji długoterminowych) możesz robić nawet nie mając założonego konta.
Po złożeniu zamówienia na adres email zostaną wysłane specjalne linki dostępowe które pozwolą na dokonywanie samodzielnych zmian, a jednocześnie zabezpieczą aby nie mogły ich dokonywać osoby niepowołane.


Jak włączyć panel samoobsługowy?
- zaloguj się i wejdź do zakładki "moje zamówienia"
- gdy nie masz konta, kliknij na odpowiednim linku w mailu potwierdzającym przyjęcie zamówienia który został do Ciebie automatycznie wysłany w chwili złożenia zamówienia.