Funkcjonowanie sklepu podczas pandemii

W związku z licznymi zapytaniami czy nasz sklep działa podczas pandemii, wyjaśniamy:
Wprowadziliśmy zmiany reorganizacyjne mające ograniczyć kontakty między naszą załogą, cztery osoby pracują zdalnie, jedna jest na urlopie, ci którzy musieli zostać na miejscu są maksymalnie rozproszeni po budynku, a magazyn pracuje na 3 zmiany tak aby jednocześnie było jak najmniej osób. Do odwołania zawiesiliśmy też możlowość osobistego odbioru zamówień, zarówno w naszej siedzibie jak i zaprzyjaźnionym hotelu w Wieliczce.
Zamknięcie centrów handlowych spowodowało skokowy wzrost ilości zamówień co jest dodatkową komplikacją. Z podobnymi problemami borykają się nasi dostawcy oraz firmy kurierskie. Wszystko to powoduje, że mogą się pojawiać obsunięcia w terminach realizacji zamówień. Stajemy na głowie aby było ich jak najmniej i większość zamówień jest wysyłanych na czas, a w najgorszym razie opóźnienia nie powinny przekraczać 2-3 dni, niemniej jednak sytuacja jest ciężka i prosimy o wyrozumiałość :)
Przy okazji życzymy naszym Klientom dużo zdrowia i szybkiego powrotu do normalności, bo chyba wszyscy już są sytuacją dość zmęczeni.