Zasady zgłaszania reklamacji
- Klientowi dokonującemu zakupów w niniejszym sklepie przysługuje prawo do gwarancji i rękojmi na warunkach określonych przez aktualnie obowiązujące przepisy prawa.
-
Reklamowany towar odsyłamy wraz z dowodem sprzedaży oraz wydrukowanym formularzem reklamacyjnym dostępnym tutaj na adres:
PJB Hobby Sp. z o.o.
Koźmice Wielkie 781 32-020 Wieliczka Polska
Uwaga: Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem.
- Koszt przesyłki zwrotnej do nas ponosi Klient. Jest on następnie zwracany Klientowi gdy reklamacja zostanie uznana.
- Odsyłając towar należy korzystać ze względnie tanich form przesyłki. W przypadku skorzystania z nieracjonalnie drogich opcji zastrzegamy sobie prawo odmowy zwrotu kosztów. W razie wątpliwości najlepiej przed wysłaniem towaru uzgodnić to z obsługą sklepu.
Uwaga:
Zalecamy skorzystanie z możliwości dokonania zwrotu przez paczkomaty Inpost.
Nie ponosisz wówczas kosztów przesyłki, procedura jest bardzo prosta, a paczkę nadasz wygodnie
w jednym z tysięcy paczkomatów.
Wystarczy wejść na poniższą stronę:
https://szybkiezwroty.pl/MojeHobby
wypełnić krótki formularz i nadać paczkę w najbliższym paczkomacie.
Wszelkie formalne kwestie związane z reklamacjami znajdziesz w regulaminie sklepu dostępnym
tutaj w sekcji "Reklamacje".